top of page

מחשבה יוצרת מציאות? - סוכות שמח

"איך עבר יום הכיפורים?" שאלתי מתאמנת "היה בסדר, אבל אני רק חושבת על איך לשרוד את חג הסוכות" היא השיבה

גם את מרגישה כך? צורת החשיבה שלנו קובעת בצורה ברורה ומשמעותית את אופי החוויה שלנו.

כלומר - יוצרת את המציאות שלנו.

כמו כל אירוע אחר,

חג הסוכות והחופש המתלווה אליו הוא אירוע ניטראלי –

הוא אינו שלילי או חיובי.

בפני עצמו, הוא אינו אירוע מהנה או הישרדותי

הפרשנות שאנו נותנות לאירוע, לחג, לחופש, היא שמכתיבה את היחס שלנו אליו ומתוך כך מייצרת את הפעולות שנעשה ואת החוויה שנחווה. למשל – אם נתייחס לחופש סוכות כאל משהו שצריך לשרוד – כל ההתארגנות שלנו תהיה הישרדותית. האנרגיה שתתלווה לכך תהיה נמוכה והחוויה האולטימטיבית שלנו תהיה, במקרה הטוב - הישרדות לעומת זאת, אם נצא מנקודת הנחה שחופשת הסוכות היא הזדמנות מצוינת ליהנות מזמן איכות עם ילדים, עם משפחה ועם חברים נראה בתקופה זו זמן לטייל, לנוח וליצור זיכרונות משמעותיים האנרגיה שלנו תהיה גבוהה יותר וכל ההתארגנות שלנו תהיה שונה במהותה. חג הסוכות מאפשר לנו ולילדים לבטא את היצירתיות שלנו –

בהכנת קישוטים, בבישול, בעריכת השולחן הוא מצוין למפגשים חברתיים להיכרות עם אנשים חדשים ואפילו טומן בחובו הזדמנויות ליצירת קשרים עסקיים חדשים רק צריך להתכוונן לכך ולהיות פתוחים למה שנקרה על דרכנו. הכלל הזה תופס בכל מצב וכאן יש לנו הזדמנות לתרגל לקיחת אחריות על המציאות שלנו ולשימוש במחשבה ליצירת המציאות הרצויה לנו. כמו תמיד אשמח לשמוע ממך - איזו מן חוויה את הולכת ליצור לעצמך בסוכות? הישרדות? צמיחה? הנאה? התחדשות וצבירת כוחות? אני כבר החלטתי שהחג שלי יהיה משפחתי (אני מארחת) יצירתי (גזרתי, הדבקתי ועזרתי לבת שלי להכין קישוטים) מגבש (ביליתי ועוד אבלה זמן איכות במטבח עם הבן שלי) ובאופן כללי מהנה.

אני מאחלת לך שתהיי מוקפת באהבה ושמחה תיהני מהרגעים הקטנים תרגישי טוב עם עצמך ותצרי את המציאות שלך בדיוק כפי שאת רוצה אותה.

לחיי ההצלחה שלך,

חג סוכות שמח, גלית

נ.ב.,

אחרי החגים כבר כמעט כאן. הנה שתי הזדמנויות נפלאות לחזור לשגרה בצורה יעילה, ליצור את השינוי שאת כל כך רוצה ולשדרג את החיים שלך בצורה משמעותית. ההרשמה המוקדמת במחיר מוזל מסתיימת ב 30.9.15 אל תפספסי.

סדנת נשים יוצרות חזון –פרגני לעצמך חוויה מרגשת ומיוחדת שתעזור לך לזהות ולמקד את החלומות שלך ולזמן לעצמך שנה נפלאה.

ההרשמה המוקדמת במחיר מוזל מסתיימת ב 30.9.15 לפרטים ולהרשמה לחצי כאן מועדון יום א- מחפשת דרך טובה לחזור לשגרה? להציב לעצמך יעדים וגם לעמוד בהם? לקבל כלים, הכוונה ומוטיבציה?

להשתייך לקבוצת נשים תומכת, מדרבנת ומחויבת לתוצאות? המחזור הבא מתחיל ב 11.10.15 ההרשמה המוקדמת במחיר מוזל מסתיימת ב 30.9.15

רוצה להיות בקשר? בקרי באתר שלי תני לייק בדף הפייסבוק שלי כתבי לי galit@beucoaching.com התקשרי 052-8338343

הרשמי לקבלת טיפים והשראה באימייל

שם

אימייל

השראה שבועית מגלית
חיפוש לפי תגיות
עקבי אחרינו
  • Facebook - Black Circle
  • YouTube - Black Circle

תגובות

bottom of page